MERECIK HABIS! Korang Kena Tengok Model Terbaru Xiaomi Mi Mix Alpha. Skrin Sampai Belakang!

XIaomi Mi Mix Alpha dengan skrin sampai belakang

Hai korang, harini aku nak share dekat korang satu lagi model telfon pintar yang bagi aku, memang paling futuristik dan memang merecik habis! Lupaka Iphone, Samsung Galaxy ke Huawei ke, kali ni aku nak tunjuk yang telefon pintar ni memang lain dari yang lain wehh.


Baru-baru ni, dekat Youtube Xiaomi India, ada tunjuk trailer model terbaru diorang yang dipanggil Xiomi Mi Mix Alpha. Apa 9yang buat telefon ni lain dari yang lain adalah paparan skrinnya adalah dari depan sampai ke belakang. Gila betul kan? Xiaomi menggelarkannya sebagai 4D Surround Display yang mana hampir 80% daripada keseluruhan telefon tu adalah skrin! Kalau korang tak percaya, korang boleh tengok video trailer Xiaomi Mi Mix Alpha kat bawah ni:




Selain dengan skrin dia yang sangat cantik dan merecik habis ni, telefon ni jugak didatangkan dengan 108MP kamera belakang, gila besar wehhh...dan kat sini gak aku bagi spesifikasi untuk Xiaomi Mi Mix Alpha ni:


sumber GSM Arena

Ramai mesti anggap yang telefon ni sekadar telefon konsep dan takkan dijual, well, sebenarnya korang salah, Mi Mix Alpha bukanlah sekadar concept phone malah akan dijual selepas dilancarkan opada September 2019. Aku agak mungkin dalam pertengahan tahun 2020 ni jugak kot. Oh lagi satu, Mi Mix Alpha ni jugak telah diuji oleh beberapa tech gig dan kat sini aku link kan video yang menunjukkan telefon macamni benar-benar wujud gaisss!!!!



Previous Post Next Post

Contact Form