(Video) Raja Bomoh Kembali Lagi! Mahu Selamatkan Malaysia

Raja Bomoh kembali dengan ritualnya
Raja Bomoh kembali dengan ritualnya

Mungkin entri yang ditulis ini disebabkan saya rasa agak terhibur dengan video ini dan ingin berkongsi kepada anda semua. Ok, seperti sedia maklum, memang negara kita sekarang ada krisis dengan Korea Utara seperti yang saya beritahu di dalam entri yang lepas. (Klik link ini untuk entri tersebut). Dan menerusi video yang saya dapat melalui You Tube ini, ada pula yang seorang hamba Allah ini yang menggunakan kaedah 'istimewanya' untuk meneyelamatkan Malaysia.

Raja Bomoh & MH370

Siapa? Ya, Raja Bomoh yang pernah satu ketika dulu tular disebabkan beliau mampu mencari kapal terbang MH370 yang hilang dengan menggunakan teknik 'istimewanya' (sampai sekarang tak jumpa lagi). Beliau kali ini melakukan ritual untuk menyelamatkan Malaysia daripada diserang Korea Utara! Hebat kan bunyinya? Apapun jom lihat video penuh dibawah dan anda nilailah sendiri. 



Sumber Video : Rakyat Post

Disebabkan saya terhibur, jadi entri kali ini saya masukkan dalam kategori 'entertainment', Apapun semoga mereka yang terlibat dalam ritual ini kembali ke jalan kebenaran.

***

Anda ada komen, cadangan atau pendapat? drop it below!
Previous Post Next Post

Contact Form