JDT Perkenalkan Jersi Terbaru Musim 2020. Merecik Habisss!!

jersi terbaru JDT untuk musim 2020 daripada Nike

Juara bertahan, Johor Darul Takzim (JDT) sebentar tadi telahpun melancarkan jersi terbaru mereka dengan masih mengekalkan Nike sebagai penaja kit rasmi bagi skuad harimau selatan itu untuk kempen 2020. Jersi kalini menampilkan corak belang merah dan biru bagi Home dan juga warna baru yang diperkenalkan iaitu putih emas bagi jersi Away.

Ada beberapa kemusykilan yang berlaku disini apabila buat pertama kalinya, jersi yang dipakai oleh JDT tidak menampilkan apa-apa penaja di bahagian depan jersi mereka. Aku tak taulah sama ada ini sebagai salah satu unsur suspense daripada pemilik kelab atau ada pengumuman lain yang akan dibuat menegenai penaja JDT musim 2020 ni? Hmm menarik untuk kita tunggu.

Video pelancaran jersi yang dikeluarkan oleh FB Johor Southern Tigers:


Dengar cerita kedua-dua jersi ni bakal dijual dengan harga yang aku boleh kata agak mampu milik juga untuk jersi yang berjenama besar iaitu RM180+ sehelai..ok la tu kan? based on comment dari fans JDT pun katanya lebih suka dengan jersi away mereka yang menampilkan warna baru ala-ala real madrid gitu...jersi home pulak kata diorang mcm Barcelona..betul ke?

Jersi Home JDT 2020 sumber: FB Johor Souther Tigers



Jersi Away JDT 2020 sumber: FB Johor Souther Tigers

Previous Post Next Post

Contact Form