KURANG AJAR. Lihat Kegiatan Gelandangan Ini Yang Menghisap D***H secara terbuka Di Dalam Sebuah Bank Di Kuala Lumpur

rasa bengang je bila nampak orang macamni

Kuala Lumpur merupakan bandar metropolitan yang pesat membangun dan antara tempat kunjungan pelancong kalau mereka berkunjung di Malaysia ni. Semestinya kita sebagai masyarakat akan tunjukkan contoh yang baik kan...walaupun begitu memang tak dapat dinafikan yang masalah sosial pun memang banyak jugak dekat KL ni, kalau aku nak cerita satu-satu banyak wehh...Hmm baru-baru ni aku ada ternampak satu posting dekat facebook @genjibuskers, diorang ni ada post satu video pasal ada sorang pakcik ni (aku syak gelandangan) yang berpakaian separuh bogel rileks je dia ambil dadah dan yang paling aku tak boleh terima adalah perbuatan dia ni di tempat awam iaitu di dalam bank CIMB kat Bukit Bintang tu...gila berani betul pakcik ni. Aku syak dia mungkin tengah high atau separuh sedar atau memang dah biol ke apa, tapi bila korang tengiok video kat bawah ni korang rasa camna...rasa nak penyepak je kann..macamtulah jugajk bro genji ni punya perasaan jugak...

So aku harap dengan kuasa viral ni, pihak berkuasa ambil la tindakan yang sewajarnya, oran-orang macamni bukan je merosakkan bangsa mala merosakkan jugak imej negara...aduhaii yang tak boleh tahan dia pun duk kurang ajar jugak dengan kita..apapun tahniah kepada bro genji busker yang berani buat pendedahan dan mendekati orang-orang macamni.


Previous Post Next Post

Contact Form