Naikkan SALES Dengan Instagram. Bagaimana? (Infografik)

Instagram menawarkan platform business yang sesuai bagi korang

Ramai online seller lebih memilih untuk mempromosikan bisnes atau produk mereka di Facebook, tetapi mereka lupa salah satu media sosial yang turut memberi impak adalah melalui instagram. Entri kali ini saya akan berkongsi 7 langkah mudah untuk mempromosikan bisnes atau produk anda melalui instagram. Janagan risaulah, langkah ini boleh digunakan oleh sesiapa sahaja tak kiralah bisnes korang tu kecil atau besar, company business atau self business, semua boleh cuba cara ini untuk naikkan sales korang.

Promosi Bisnes / Produk Melalui Instagram

Instagram sebenarnya lebih memudahkan kita untuk mendapatkan followers dan dengan kelebihan itu kita mampu untuk menjana lebih insight daripda setiap posting kita. Jangan terkejut instagram mampu membantu naikkan sales korang sehingga 70%!!! Bagaimana? Saya sertakan langkah ini di dalam bentuk infografik supaya lebih mudah difahami dan lebih kompak.

7 Langkah Promosi Bisne di Instagram
7 Langkah Promosi Bisne di Instagram

Macamana? sangat mudah kan? Saya harap entri kali ini mampu menolong dan menjadi rujukan buat para online sellers diluar sana. Selamat mencuba!

Pssst, LAZADA MALAYSIA tengah buat SALE!!! klik poster di sebelah kanan (desktop) atau bawah (mobile) untuk maklumat lanjut dan diskaun!
Previous Post Next Post

Contact Form