Pramugara AirAsia Buat Hal Lagi?

Video Pramugara Air Asia tular

Baru-baru ini sebuah portal hiburan antarabangsa, 9GAG, telahpun memuat naik satu perkongsian video seorang pramugara yang telah 'buat hal' dan dirakam aksinya di dalam pesawat. Apa yang menarik perhatian adalah pramugara tersebut merupakan salah seorang pramugara Air Asia yang berpusat di Malaysia dan disebabkan portal tersebut adalah worldwide, maka video tersebut telah mendapat tontonan hampir 11 juta orang di seluruh dunia! Apa yang pramugara itu lakukan sampai videonya tular di media sosial?

Pramugara Menari  'Toxic"

Video tersebut memaparkan pramugara ini telah melakukan aksi ala Britney Spears dengan diiringi lagu Toxic. Aksi ini dilihat telah mendapat perhatian netizen dan boleh dianggap sebagai menghiburkan serta secara tak langsung telahpun mempromosikan jenama Air Asia dan Malaysia.


Sumber video: 9gag dan instagram @assraf nasir
Kebanyakan netizen memuji gerak lenggok yang dilakukan pramugara ini dan ada yang mengatakan ia adalah lebih baik daripada britney! Bukan orang kita je komen, mat saleh pun suka dengan video ni. Tony Fernandes pun puji dia ni, tak percaya? tengok screenshot kat bawah

pramugara tiru britney spears
Sumber: worldofbuzz
Tinjauan saya medapati pemilik video ini iaitu assraf nasir merupakan pramugara Air Asia dan aktif memaparkan aktiviti-aktiviti beliau di instagram. Korang boleh ketahu lebih lanjut pasal video ni di 9gag ataupun di instagram beliau.

P/S: Pssstt...sekarang LAZADA MALAYSIA tengah buat SALE sempena diorang punya 5th birthday. Apa tunggu lagi, klik link di sebalah (desktop) atau bawah (mobile) untuk dapatkan diskaun barangan dan surprise!!

Untuk sebarang komen atau cadangan. drop your comments below!





Previous Post Next Post

Contact Form