Nak Travel Luar Negara? Bandingkan Harga Tiket Flight Korang! Sure Jimat!

Harga tiket flight yang mahal memang stress!

Entri kali ni aku nak cerita sikit tentang salah satu webapps yang sangat beguna untuk kaki travel or beginner traveller yang nak pergi travel dengan belanja yang minima. Memang diketahui kalau nak travel je antara penyumbang kos terbesar dalam list budget korang adalah tiket kapal terbang. Untuk yang nak bercuti dalam negara mungkin tak ada masalah sangat tapi kalau nak travel ke luar negara tu hmm memang lah kena naik kapal terbang kan. Selalunya korang akan pergi ke website AirAsia untuk terus pilih destinasi korang dan book flight korang dan terus je proceed dengan bayaran, tapi kalau korang nak tau sebenarnya korang boleh jimatkan harga tiket flight korang tu dengan buat perbandingan harga tiket flight korang!

Memperkenalkan Skyscaner


Salah satu underrated webapps yang tak ramai orang guna. Skyscanner ni akan bandingkan harga tiket flight korang untuk destinasi yang sama tau, mana tau korang boleh jimat sikit daripada pembelian terus dari official website! Wow Menarik kan!Dengan interface yang sangat senang untuk difahami, korang just masukkan tempat percutian korang dan tarikh, Skyscanner akan bantu korang untuk dapatkan perbandingan harga tiket antara airlines denagn sepantas kilat.

Interface yang sangat mudah

Airlines Combination? Tiada Masalah!


Antara benda yang menarik pasal Skyscanner ni, korang boleh jugak untuk pilih kombinasi airlines untuk dapatkan harga yang termurah. Contohnya kalau waktu korang nak pergi, korang naik Air Asia dan balik korang naik Malindo, korang juga boleh buat belian terus dari website Skyscanner tu jugak, sangat mudah dan berbaloi!

Antara contoh perbandingan harga tiket

Contoh Airlines Combination yang sangat memudahkan


So, macamna? berguna teroks kan benda ni, actually aku pun guna skyscanner ni kalau aku nak pergi travel or outstation sebab ia memang memudahkan dan jangan risau ini bukan scam of spam ke apa bagai semua tu sebab memang skyscanner ni memang trusted! Dah lah, itu sajelah yang aku nak kongsi pasal perbandingan harga tiket flight yang mampu menjimatkan sikit duit poket korang nak travel tu kan, Harapnya bermanfaat la ye. Jumpa lagi!
Previous Post Next Post

Contact Form